Γιατί τα Social Media Είναι Σημαντικά για την Επιχείρηση Σας

Social Media και Επιχειρήσεις

Ας ξεκινήσουμε με ένα απλό γεγονός: Η επιχείρηση σας χρειάζεται την παρουσία και ύπαρξη της στα κοινωνικά δίκτυα. Δεν έχει σημασία εάν διαθέτετε ένα μικρό τοπικό κατάστημα η μια μεγάλη εθνική εταιρεία. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) αποτελούν ουσιαστικό κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησης σας. Οι κοινωνικές πλατφόρμες σας βοηθούν να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας, να γνωστοποιήσετε το εμπορικό σήμα σας, ενισχύοντας τις πωλήσεις και προσελκύοντας πελατειακό κοινό.

Στις μέρες μας περισσότερα από τρία δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μήνα. Δεν είναι μια μόδα η οποία θα περάσει σύντομα, αντίθετα μάλιστα οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα συνεχώς αυξάνονται. Δεν χρειάζονται πανεπιστημιακές γνώσεις η μαγικά κουμπιά που φέρνουν ακόλουθους για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό σε κοινωνικά δίκτυα. Η δημιουργία είναι κάτι απλό ωστόσο εάν επιθυμείτε μια πιο επαγγελματική μορφή, η συνδρομή ενός ειδικού είναι απόλυτα επιβεβλημένη. Πάμε να δούμε παρακάτω μερικούς σημαντικούς λόγους οι οποίοι μας δείχνουν πως η επένδυση στα social media είναι μια σοφή επιχειρηματική κίνηση.

Χτίστε την Αναγνωρισιμότητα της Επιχείρησης

Απήχηση Επιχείρησης

Εάν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν την επιχείρηση σας τότε δεν είναι δυνατόν να γίνουν πελάτες σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν την προβολή σας σε δυνητικούς πελάτες, επιτρέποντας σας να προσεγγίσετε ένα ευρύ πελατειακό κοινό. Για να γίνει αυτό θα χρειαστεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα σε συνδυασμό με την ανάλογη προσπάθεια. Αυτή θα έρθει με την βοήθεια ενός ειδικού στα κοινωνικά δίκτυα ο οποίος θα αναλάβει να σας οδηγήσει βήμα-βήμα στην επιτυχία μέσα από τον κόσμο των social media. Καθορίστε τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Θέλετε νέους πελάτες οι οποίοι θα ανακαλύψουν τις υπηρεσίες σας ; Ελπίζετε να φέρετε περισσότερους πελάτες στο τοπικό σας κατάστημα ; Διατηρώντας στόχους και συγκεκριμένη στρατηγική, μπορείτε να προσδιορίσετε ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ταιριάζει στην επιχείρηση σας και να αρχίσετε άμεσα την δημιουργία και σύσταση λογαριασμού σε αυτό.

Δημιουργήστε Κύρος για την Επιχείρηση σας

Κύρος Επιχείρησης

Η σύσταση του αγοραστικού κοινού στην εποχή μας αποτελείται από ανθρώπους έξυπνους και προσεκτικούς σχετικά με την επιχείρηση την οποία θα υποστηρίξουν. Πριν πάρουν την απόφαση για να εμπιστευτούν μια επιχείρηση, θα κάνουν μια γρήγορη  αναζήτηση στο διαδίκτυο. Αυτό θα συμβεί ώστε να βρουν και να περιηγηθούν στον ιστότοπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί η επιχείρηση σας. Θα βρουν μια κενή σελίδα η μια πλούσια πηγή πληροφοριών ; H δημιουργία ισχυρών επαγγελματικών διαδικτυακών προφίλ τα οποία ενημερώνετε συχνά σχετικά με το περιεχόμενο που σας αφορά είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό για την σωστή προβολή και επιβίωση της επιχείρηση σας στον κόσμο του διαδικτύου.

Έτσι θα κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση μέσα από τα social media. Με αυτόν τον τρόπο θα δείξετε πως η επιχείρηση σας είναι άξια εμπιστοσύνης, ενημερωμένη και προσεγγίσιμη. Αναζητήστε τρόπους μέσα από τους οποίους θα φανεί η πείρα και οι γνώσεις σας συνάμα με αυτό που σας κάνει να διαφέρετε από άλλους επιχειρηματίες του είδους σας. Δείχνοντας λοιπόν την αξία και την προσφορά της επιχείρησης σας, θα δημιουργήσετε αυτόματα εμπιστοσύνη στους πιθανούς πελάτες σας.

Προβάλλετε την Αυθεντικότητα Σας

Αυθεντικότητα Επιχείρησης

Οι εν δυνάμει πελάτες δεν ενδιαφέρονται για ρομποτικές, βαρύγδουπες αναρτήσεις στα social media. Αντί αυτού, αφήστε την προσωπικότητα της επιχείρησης σας να λάμψει μέσα από οτιδήποτε αναρτάτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δώστε την δυνατότητα στον πελάτη να λάβει μέσα από απλές και συγκεκριμένες αναρτήσεις την αυθεντικότητα σας και την ουσία των παροχών σας σκεπτόμενοι αυτό που ακριβώς σας αντιπροσωπεύει. Να παρουσιάζετε ακριβώς αυτό που είστε και όχι κάποια φθηνή αντιγραφή κάποιου που νομίζετε πως πρέπει να είστε. Οι ακόλουθοι σας θέλουν να δουν αυθεντικούς ανθρώπους πίσω από το τιμόνι των κοινωνικών δικτύων της επιχείρησης σας. Παρουσιάστε τους το αυθεντικό σας πρόσωπο και το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα χάσετε.

Παροχή Υποστήριξης

Παροχή Υποστήριξης

Οι κοινωνικές πλατφόρμες έχουν καταργήσει με επιτυχία τα εμπόδια μεταξύ των εταιριών και των πελατών τους. Πλέον, αντί να καλέσουν μια γραμμή εξυπηρέτησης πελατών, πολλοί άνθρωποι στρέφονται στο Facebook η το Twitter για να λύσουν τυχόν προβλήματα που τους έχουν παρουσιαστεί σε προϊόντα η παροχές και για να βρουν τις κατάλληλες πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν. Αναπτύξτε την φήμη σας ως μια εταιρία που ενδιαφέρεται και ανταποκρίνεται άμεσα στους πελάτες μέσα από την παροχή υποστήριξης από τους λογαριασμούς που διαθέτετε σε κοινωνικά δίκτυα. Παρακάτω, θα δούμε μερικούς τρόπους οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να αναβαθμίσετε την παροχή υποστήριξης για το πελατειακό σας κοινό:

  • Δημιουργήστε ένα σύστημα μέσα από το οποίο θα παρακολουθείτε τα σχόλια, τις ερωτήσεις αλλά και τυχόν παράπονα των πελατών σας.
  • Απαντήστε το συντομότερο δυνατό σε ερωτήσεις η ανησυχίες
  • Οποιοδήποτε πρόβλημα και αν παρουσιαστεί, παραμείνετε αισιόδοξοι, ψύχραιμοι και κυρίως ουσιαστικοί και χρήσιμοι στις απαντήσεις σας.
  • Να δέχεστε πάντοτε την καλοπροαίρετη κριτική ώστε οι πελάτες να νιώθουν πως μπορούν να εισακουστούν σε οποιοδήποτε θέμα τους προκύψει.
  • Να έχετε γνώση όσον αφορά το πότε χρειάζεται να δώσετε μια απάντηση σε δημόσια συνομιλία η σε ιδιωτική.

Αναπτύξτε την Επιχείρηση σας με Οικονομική Σύνεση

Τα έξοδα του μάρκετινγκ για την επιχείρηση σας μπορεί να φαίνονται αρκετά και πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν την δυνατότητα να αντέξουν μεγάλες και ακριβές εκστρατείες. Παρόλα αυτά, με σωστή διαχείριση και σύνεση μπορείτε να κάνετε κάθε ευρώ να αξίζει από το κέρδος που θα έχετε μέσα από την προώθηση και διαφήμιση από τα social media. Ανεξάρτητα από το μέγεθος και την οικονομική κατάσταση της επιχείρησης σας, μπορείτε να έχετε πολλαπλά οφέλη από μια διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, όπως άνοδο της δημοτικότητας σας και φυσικά αύξηση του πελατειακού σας κοινού. Είναι πολύ φυσικό να μην γνωρίζετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε και να χρειαστεί η συνδρομή ενός ειδικού.

Συμβουλευτείτε έναν ειδικό στα κοινωνικά δίκτυα (social media expert). Εκείνος θα αναλάβει την οικοδόμηση μιας σωστής διαφημιστικής καμπάνιας για σας στα social media. Επίσης θα σας κατευθύνει κατάλληλα ώστε κάθε ευρώ που θα ξοδέψετε να αξίζει φέρνοντας ουσιαστικά αποτελέσματα από την προβολή σας στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων. Τα social media είναι ένα κρίσιμο κομμάτι του μάρκετινγκ της επιχείρησης σας ωστόσο δεν χρειάζεται να σας αγχώνει σε βαθμό που δεν θα μπορείτε να το διαχειριστείτε. Κάντε το πρώτο βήμα και δώστε επαγγελματική εμφάνιση και δυναμική παρουσία στην επιχείρηση σας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα!

SOCIAL MEDIA AND BUSINESS

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *